sunnuntai 19. maaliskuuta 2017

Taas uhkaa uusi kesä saapua

Blogissa on ollut hieman hiljaista. Vaan eipä ole sen ihmeempiä tapahtunutkaan.
Opel Astra on palvellut eleettä. Pari vikaahan siinä on, mutta niiden kanssa on voinut elää: mittarivalot ovat näköjään pimeänä, takalasin pyyhin ei toimi sen enempää kuin takalasin lämmitinkään... Bensaa vie vähän turhan paljon. Liekö ruiskusuuttimissa jotain häiriötä?
Ei maksaisi paljoa purkuosana vaihtaa koko setti, mutta jaksaako tuota...
Niin tai näin, Opel lähtee eteenpäin lähiaikoina.
Pieni rengasrauta oli kätevä kalu vanhan stefan poistoon
Käytin tänään päivän BMW:n etupään stefojen, pölytiivisteiden ja etupään öljyjen vaihtoon. Bemarissa on kilometrejä mittarissa ehkä 105 000. Tarkistan tämän numeron kun muistan ja ehdin.
Simppeli homma, mutta onhan siinä työtä. Onneksi oli Haynesin kirja josta oli jonkun verran apua.
Keula oli vuotanut molemmilta puolilta jo pidempään, eikä siellä enää paljoa öljyäkään ollut.
Nyt on tuoreet stefat ja öljyt. Ehkäpä se sillä asettuu. Hieman oli tummentumaa etuputkissa, mutta ei naarmuja. Käänsin putkia noin 90 astetta. Kaipa se toimii. Ei huvittaisi ryhtyä uudestaan samaan hommaan uudestaan.
Guzzin TPS lähtee mitattavaksi Motomatin pajalle lähiaikoina. Matti tekee jotain fiksua Megasquirtin kanssa. Kuulen asiasta varmaan myöhemmin lisää.
Zoner on ajossa. Kerran jo ehdin käydä töissä sen kanssa. Toimii OK.
Nuoremmalle tytärpuolelle pitäisi ruveta opettamaan B-korttia lähikuukausina. Vanhemmalle tulikin jo pari vuotta sitten B-kortti opetettua. Kaikki sujui hienosti Dacialla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti