lauantai 24. elokuuta 2013

Guzzin kansien jälkikiristys

Huomasin että vakuutusyhtiö imee vertani kaksin käsin, ja pistin BMW:n seisontavakuutukseen. Bonareita on sen verran että otan ne Suzukiin kun siihen asti päästään.

Guzzi sen sijaan on ajossa ja pelaa suht OK. Tuhannen kilometriä on siitä kun sain korkanneen nostinkupin (ja sen kolme kaveria) sekä nokka-akselin (ja tietty rikkomani öljypumpun) vaihdettua.

Tänään oli sopiva hetki tehdä kansille jälkikiristys. Pikkaisen piti verkosta luntata oikeita momentteja, mutta säädin kannenpultit noin 42Nm momenttiin ja venttiilit 0.10 (imu) ja 0.15 (pako).

Nämä löytyivät mm. täältä: http://www.v11lemans.com/forums/index.php?showtopic=15563

Tottakai juuri se 10mm kuusioavain oli jossain muualla, joten kävin ostamassa Biltemasta uuden. Samalla tarttui kyytiin 109e hintainen ultraäänipesuri. Muuten ehkä toimivakin laite, mutta pisin soittoaika ilman käsin uudelleen käynnistystä on 480 sekuntia, joka on hävittömän lyhyt.

Uutta 10mm avainta kävin etsimässä ClasOlssonilta, eikä siellä sellaista ollut. Zonerilla oli kuitenkin ilo käydä kaupoilla.

Sitä vaan mietin että täyskaasulla meno hieman hyytyy verrattuna siihen että kaasu olisi hieman vajaa. Eikös tuo tarkoita ettei saa täyskaasulla tarpeeksi soppaa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti