keskiviikko 25. heinäkuuta 2018

Guzzin virvoitusta ja vähän BMW:nkin

Kävin tallilla polkemassa Guzzin käyntiin. Hyvinhän se lähti. Pari pikkujuttua pitää kuitenkin hoitaa kuntoon.

- Etupään stefat vuotavat. BikeWorld kertoi mitoiksi 45x58x11 ja kertoi myöskin ettei ole hyllyssä ja kestää toista viikkoa toimittaa. edit: RMHeinolla oli vielä hyllyssä kohtuuhintaan.
- Oikean puolen vilkut eivät vilku. johdotukset on "vaunukäyttöön", enkä muista ulkoa kuinka ne palautetaan "kaksipyöräiseen käyttöön"
- Stefat ovat vuotaneet öljyä etujarruihin. pitää uittaa jossain brake cleanerissa ja estää jatkossa öljyn joutuminen jarruihin.
- TPS oli mitattavana MotoMatilla. Yläpäässä on häiriötä, mutta alapää toimii OK, samoin kuin yläpääkin toisinaan. Pitää kalibroida ja katsoa, koska raaskii ostaa uuden osan. On vaan pirun kallis palikka.
- Nopeusmittari näyttää 50% liikaa. Tälle vaan ei taida oikein voida tehdä juuri mitään, kun on perän välitys vaihdettu ja jotain muutakin häiriötä.

BMW kaipaa myös huolenpitoa

- Toinen lisäpitkä on pimeänä
- Toinen sumuvalo on pimeänä
- Takavilkut pitäisi vaihtaa. Toinen puoli on sulanut tyystin ja toisella puolella on väärän wattinen polttimo.

Edit: 29.7.2018

Cagiva jätti tielle toissapäivänä. Vaikuttaa siltä että jossain on vuoto maihin. Vaikka virrat katkaisee, kontrolleri jää "päälle". Eikä tilanne muuttunut, vaikka irrotti Victronin shuntista kaapelin ...
Taitaa olla tullut aika pistää Cagiva osiksi ja rakentaa se uusiksi. Poistin liikenteestä ja roudaan tallille pikimmiten.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti