Havaitsin toissapäivänä helvetillisen kirskuvan ja rouhivan äänen guzzin moottorista. Öljyä piisasi ja öljynpainevalo ei varoitellut, joten hetken mietittyäni ajoin tallille ihmettelemään.
Sen verran sain selville että roottori hipoi staattoria, mutten oikein keksinyt kuinka korjata tilanne.
Tänään sitten purin paikat uudestaan, käänsin molemmat nurinperin ja lisäsin mutterin alle yhden prikan. Ehkä se siitä.
Taustanahan tässä on tietenkin se, että roottoria aikanaan muokattiin, että saisimme remmiahtimen hihnapyörän samalle akselille. Nyt siitä sitten aiheutui hieman harmia, kun en muistanut asiaa...
Ohessa pari kuvaa tämän päivän ja eilisen harrasteista.
|
Valeon startti |
|
Epäilin ensin starttia metelin lähteeksi, mutta väärässä olin. |
|
Vasemmalta puolelta oli pientä pauketta kuulunut. Syynä irronnut alipaineliittimen tulppa. Seurauksena seokset aivan liian laihalla. |
|
Seoksen laihuus näkyi tulpissakin |
|
Oli sitten sorvannut uraa roottoriin |
|
Staattorissa kaikki OK, osa 1 |
|
Staattorissa kaikki OK, osa 2 |
|
Staattorissa kaikki OK, osa3 |
|
Staattorissa kaikki OK, osa 4 |
|
Roottorin selkäpuoli, jonka lopulta käänsin eteenpäin. |
|
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti