Olen miettinyt ja tullut siihen ajatukseen, että öljypohjasta löytämäni "tahna" saattaa olla nokkaketjun lohkosta jauhamaa alumiinia.
Öljynsuodatin sen toivon mukaan suodattaa siltä osin joka ei suoraan painu pohjalle, mutta tokihan olisi parempi ettei alumiinimujua koneessa pyörisi. Tätä tuumaillessa ajattelin kirjata itselleni jonkinlaisen checklistan asioista joita vehkeille olisi hyvä talvikaudella viimeistään tehdä.
- Guzzin nokkaketjun kiristäjän vaihto
- Guzzin nokkaketjun vaihto ?
- Guzziin pidemmät iskarit
- Guzziin 18" takarengas (vanteen ja renkaan hankinta, 17" renkaat toki ajetaan loppuun)
- Guzzin nopeus/yleismittari, jos rahat riittää
- Guzziin vaunun jarru toimimaan
- Guzzin vaunun valojen modernisointi
- Guzzin vaunuun puolikorkea pleksi + rätti
- Guzzin vaunuun rätti ilman pleksiä
- Guzzin vaihteiston tarkastus ja pidempi viitosvaihde
- Guzzin etujarrun nestesäiliön kiinnityksen fiksaus
- Guzzin oikean peilin kiinnityksen fiksaus
- Guzzin vaunun väritys
- Guzzin laukkusarja takaisin
- Guzzin pakoputket uusiksi (paksua putkea, 2-1 vasemmalle kyljelle)
- Guzziin vakioventtiilijouset
- Guzzin startin purku ja putsaus
- BMW sähköhärön korjaus (maavika jossain)
- BMW lisävalot fiksaus
- Piaggion takarenkaan parempi asettaminen vanteelle
- Qinggi?
- Smart?
- Dacia?
- Suzuki?
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti