- Pesu. oli vielä Puolan tietyösavet pinnassa.
- Moottoriöljy 5W40 synteettinen
- Moottoriöljyn suodatin ("BMW").
- MOTOX 80W90 GL-4 öljyt vaihteistoon
- MOTOX 80W90 GL-5 öljyt perään (naps sanoi työkalu kun täyttökorkkia avasin)
- Uusi paperinen ilmansuodatin ("BMW"). kun en muistanut että tuossa on pestävä
- Uudet kaksikärkiset tulpat ("BMW"). vanhat olivat just hyvän väriset kolmikärjet
- Ilmanputsarin kotelon kiinnitys paremmaksi. oli teippiä, nyt on nippuside
- Lisävalojen maavika kuntoon
- Venttiilivälysten säätö (.15 ja .30) Vasen kaikki oli just, oikea kaikki oli vähän vähemmän
- TODO: Joskus voisi vaihtaa bensasuodattimen jos huvittaisi
- TODO: Vasemman takavilkun lasi näyttää kadonneen jonnekin
- ... ja just muun huollon jälkeen katkesi kytkinvaijeri. RMHeino toimitti uuden, jotain 48 euroa.
Etuteleskooppien öljyt ja stefat menivät uusiksi noin 104 000 km kohdalla.
Laturin hiha meni uusiksi noin 109 000 kilometrin kohdalla.
Takapään jarrupalaset menivät uusiksi noin 2000 km sitten, pyytämättä ja yllättäen. Kosice, Slovakia oli huoltopaikan sijainti. Pitäisi vilkaista etupään paloja.
Edit: Vaihteisto kalkattaa tyhjäkäynnillä, vapaalla, kytkin auki. Siellä on kai jotain kumirenkuloita ollut vaimentamassa meteliä, mutta ikä tai käyttö ovat ehkä syöneet ne. Pitäis kai avata ja vaihtaa. Jos siis ongelma on niissä kumirenkuloissa. Kylmänä ei kalkata, mutta lämpimänä kyllä. Jäykempi öljy tietty saattaisi hillitä vaivaa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti