perjantai 11. toukokuuta 2018

Cagivalla töihin

Melkein joka päivä on tulla tullut käytyä siitä kun sen otin ajoon.

Aina on tuonut duuniin ja vienyt takaisin kotio. Onneksi työmatka on vain 10 kilometriä niin ei tarvitse arpoa akun kestoa. Toinen 7 akkumodulin setti nykyisen rinnalle antaisi kuitenkin lääkkeet range anxietyyn. Voisi vaikka huoletta käydä naapurikaupungissa asioilla työpäivän jälkeen.

Pari kuvaa kuitenkin huvin vuoksi.

Cagiva eistäpäin

Cagiva vasemmaltapäin

4 kommenttia:

  1. Olen näköjään se joka on "parannellut" Massimo Tamburinin huippumuotoilua.(Etukate ja valojen asennus.)

    Hieno homma että vanha projekti on hengissä ja liikkuu.

    VastaaPoista
  2. Joo, ei sitä ollut tarkoitus jättää kesken. Ei vaan ollut käyttöä niin oli pitkään vaiheessa. Nyt on nätti, kun löytyi uudet kuoret.

    VastaaPoista
  3. Jemmaan jäi yksi alkuperäinen etukate alkuperäisine valoineen, jos jostain syystä sellaiseen haluaa palata. En kyllä keksi, miksi kukaan sitä haluaisi käyttää.

    VastaaPoista
  4. Vaan jos jostain löytäisi, mieluiten halpalla, C9-mallin etulokasuojan. Pistäisin nykyisen tilalle, vaikka se ehjä ja nätti onkin. Eli tämä tällainen: https://it.wikipedia.org/wiki/Cagiva_Freccia#/media/File:Cagiva_Freccia_Anniversary.jpg

    VastaaPoista