Alla on suunnilleen oikea konffi (tarkista).
If you have a manual for Sevcon Millipak 4QPM version 2.00.01, please help. The meaning of the values is my guess by looking and 1.0 and 2.5 version manuals and something is probably not quite right.
Jos sinulla sattuu olemaan manuaali tuolle nimenomaiselle Sevcon Millipak versiolle, ole ystävällinen ja jeesaa.
Versio 5 | 05.05.2018, ajan tasalla about | IHAN OMAT PÄÄTTELYT |
Sevcon Millipak 4QPM version 2.00.01
|
Cagiva Freccia Ce12 | MA-567 | https://www.thunderstruck-ev.com/Manuals/MillipaK%204QMan%20edit.pdf | |
Menu | Arvo | Selitys | |
0.01
| 300 | 0.01 Armature Current Limit 50A ABR3 | |
1.01
| 5 | 1.01 Direction ChangeBraking 5% 100% | |
1.02
| 1 | 1.02 Neutral Braking Level 0% 100% |
miksei tätä saa nollaan?
|
1.03
| 70 | 1.03 Foot-brake Braking Level 0% 100% |
nyt napin takana.
|
2.01
| 0.1 | 2.01 Acceleration Delay 0.1s 5.0s | |
2.02
| 0.1 | 2.02 Deceleration Delay 0.1s 0.5s | |
2.03
| 0.1 |
Direction change Deceleration Delay
| |
2.04
| 0.1 |
Neutral Deceleration Delay
|
hei tämä kannattaa laittaa isoksi; rullaa sitten kivasti vapaalla pitkään, jolloin saa handbrakella tarvittaessa regeneroitua
|
2.05
| 1.0 | Accelerator Zero |
voisi säätää
|
2.06
| 3.5 | Accelerator Full |
voisi säätää
|
3.01
| 1 | Creep Speed | |
5.01
| 100 | Maximum Speed | |
5.02
| 0 | ?? Maximum Reverse Speed |
voisi säätää
|
6.01
| 100 | Cutback Speed 1 |
voisi kytkeä CellLogin releohjaukseen. paitsi että digital io 15 ei anna mahdollisuutta cutback speedin käyttöön
|
7.01
| 100 | Cutback Speed 2 |
voisi kytkeä sivuseisontatukeen ja säätää cutback 2:n nollaan.
paitsi että digital io 15 ei anna mahdollisuutta cutback speedin käyttöön |
8.01
| 25 | Imax Proportional Gain | |
8.02
| 40 | Imax Integral Gain | |
9.01
| 0 | Power Steer Timer | |
10.01
| 5.0 | Seat Delay | |
11.01
| OFF | Roll-Off Enable / Speed | |
11.02
| 100 | Walk Speed | |
11.03
| 1.5 | Belly Delay | |
11.04
| 0.1 | PSS Ramp Up Delay | |
11.05
| 0.5 | PSS Timer | |
11.06
| 1 | ? Line Contactor Dropout Timer ? |
tähän voisi pistää vaikka 30 sekuntia
|
11.07
| 0 | ? SRO Delay ? | |
11.08
| 36 | Low Voltage Start Low V Cutout System Voltage |
voisi säätää vaikka 46 volttiin
|
11.09
| 20.00 | Low Voltage Cutout 14.5V Low V Start |
voisi säätää vaikka 45 volttiin
|
11.10
| 62.00 | High Voltage Start System Voltage High V Cutout | |
11.11
| 62.00 | High Voltage Cutout High V Start 50.0V or 70.0V7 |
voisi säätää vaikka 61 volttiin
|
11.12
| 0.00 | Foot Brake Zero Volts 0.00V 4.50V |
foot brake on, mutta digitaalisena, joten näillä ei niin väliä
|
11.13
| 0.00 | Foot Brake Full Volts 0.00V 4.50V |
foot brake on, mutta digitaalisena, joten näillä ei niin väliä
|
12.01
| On | Chop Select |
kontaktorin ohjausjännite pätkitään matalammaksi: kuluu vähemmän sähköä ja kontaktori ei tykkää huonoa ylijännitteestä
|
12.02
| OFF | 12.02 SRO Enable OFF/ON | |
12.03
| Spd | 12.03 Control Mode TORQUE/SPEED | |
12.04
| OFF | 12.04 Seat Cuts Pump OFF/ON | |
12.05
| On | 12.05 Roll-Off Electro brake OFF/ON | |
12.06
| OFF | 12.06 Reverse Speed Limit OFF/ON | |
12.07
| OFF | 12.07 FS1 recycle on Dir Change OFF/ON | |
12.08
| OFF | 12.08 Dir Sw Seq Checking OFF/ON | |
12.09
| OFF | 12.09 Motor Thermal Prot OFF/ON | |
12.10
| XX? | 12.10 Line Contractor Drop out OFF/ON |
tämä olisi hyvä laittaa asentoon ON
|
12.11
| CUR | 12.11 Accelerator Characteristics LINEAR/CURVED/2*SLOPE/CRAWL |
linear nykii ikävästi liikkeellelähdössä, 2SL nykii vakionopeudella taajamassa, crawl vaatii hirmuisesti ranteen kääntöä: CUR lienee sopivin
|
12.12
| nor | 12.12 High Speed Mode NORMAL/MOMENTARY | |
12.13
| nor | 12.13 Belly Style NORMAL/CONTINUOUS | |
12.14
| 0 | 12.14 Power Steer Trigger FS1/SEAT/DIRECTION/ | |
12.15
| dr | 12.15 Foot-brake Priority DRIVE/FOOTBRAKE | |
12.16
| OFF | Buzzer Alarm | |
12.17
| 15 | 12.16 Digital I/O 1 16 |
oli 7, mutta 7 ei tarjoa footbrake switchiä
|
12.18
| 2 | 12.17 Analogue I/P 1 3 | |
12.19
| 48 | 12.18 System Voltage 24V 48V |
heh heh, katso kohta 15.01
|
13.01
| 18 | Fault code |
normaalisti nolla. nyt oli katkaisijat väärässä asennossa ajamisen kannalta
|
15.01
| 53.8 | System Voltage (Pin1) | |
15.02
| 7.6 | Capacitor voltage | |
16.01
| 0.0 | Motor Armature voltage | |
16.02
| 8.1 | ?? Motor Point A1 voltage | |
16.03
| 8.1 | ?? Motor Point A2 voltage | |
16.04
| 1004 |
?? Q2 FET Voltage
| |
16.05
| 1003 |
?? Q4 FET Voltage
| |
17.01
| 0 | Armature Current | |
18.01
| 15 | Heatsink Temperature |
15 astetta = ulkoilman lämpötila
|
18.02
| 50 | Max temperature | |
18.03
| L09 | Clear Max temperature | |
19.xx: Dynamic "test" or diagnostic values, read only
| |||
19.01
| 0 | Accelerator Demand | |
19.02
| 0.00 | Accelerator Voltage |
0.00 - 3.84 kun kääntää kahvaa levosta täysille
|
19.03
| 0 | Aux demand | |
19.04
| 0 | Aux voltage | |
19.05
| 1.CL | Digital 1 switch |
forward switch
|
19.06
| 2.OP | Digital 2 switch |
reverse switch
|
19.07
| 3.CL | Digital 3 switch |
FS1 (I/II switch)
|
19.08
| 4.CL | Digital 4 switch |
seat (kill switch)
|
19.09
| 5.OP | Digital 5 switch |
footbrake nappula, OP tai CL riippuen siitä, painaako nappulaa
|
19.10
| 6.OP | Digital 6 switch | |
19.11
| 2.00.01 | S/W Version | |
19.12
| 708 | Ser no date |
July 2008
|
19.13
| 00 | Ser no id 1 | |
19.14
| 94 | Ser no id 2 | |
19.15
| XXX | Personality checksum | |
19.16
| 18 |
?
| |
19.17
| 100 |
?
| |
19.18
| XXX |
? arvaus: suurin nähty jännite?
| |
19.19
| XXX |
? arvaus: pienin nähty jännite?
| |
19.20
| 0 |
?
| |
19.21
| 0 |
?
| |
19.22
| 0 |
?
| |
19.23
| 0 |
?
|
Nyt alkaa olla palikat paikallaan, kun vaan ihan pari pikku muutosta vielä teen:
- neutral regen viive isoksi
- low voltage cutout hyväksi
- high voltage cutout hyväksi
- neutral regen viive isoksi
- low voltage cutout hyväksi
- high voltage cutout hyväksi
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti