Purimme siellä vaunun taas kerran palasiksi ja teimme pari muutosta, joista tärkein (?) oli uusi runkoputki vaunun rungon kulmasta kulmaan. Putki näyttää niin sopivasti paikallaan olevalta, että se on kuin tehtaan jäljiltä.
Lisäputkella saatiin muutettua vaunun rungon alkuperäinen "neliö" kahdeksi "kolmioksi", ja kuten kaikki tietävät, on kolmio parempi kuin neliö muotonsa pitämisen suhteen. Normaalissa ajossa tuskin kuitenkaan huomaa mitään eroa, mutta kukatietää vaikka tällä vahvistuksella saisi jonkun ongelman vältettyä joskus tulevaisuudessa.
Extra stark Velorex-runko |
Se kiinnike, mikä on pyörän puolella ja johon tulee taka-ylä-kiinni, tigattiin myös valmiiksi. Keksin myös kuinka siihen tulevia kuormia saa hieman jaettua pyörän toiselle puolelle: 10 millin tanko joka menee läpi pyörän ja joka on pultattu molemmilla puolilla vastaavaan korvakkeeseen. Tanko välittää vetoa ja työntöä moottoripyörän vasemmallekin puolelle.
Valot suunnilleen toimivat. Nyt pitäis vaan käydä muutoskatsastamassa tuo häkkyrä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti