sunnuntai 9. kesäkuuta 2013

Guzzi taas ajossa

Katkoin asentaessani torstaina oikeanpuoleisen öljyrenkaan. Perjantaina reippailin työmaalta Hyvinkäältä Piikkiöön hakemaan uusia öljyrenkaita, mutta jouduin kuitenkin ostamaan koko männänrengassarjan. 120 euroa tuntuu aika paljolta, varsinkin kun puristusrenkaille ei ollut mitään tarvetta.

Samalla reissulla kävin pikaisesta kokeilemassa uutta MotoGuzzi California 1400:sta ja ... kelpais, hyvinkin.

Eilen lauantaina sain jo kannet momenttiin ja öljypohjan kiinni sekä nokkaketjun ja rattaat asentoon. Meinasi mennä pieleen, mutta onneksi tarkistin ja sain säädettyä kohdalleen.

Tänään sunnuntaina säädin venttiilit ja tein kaiken muun tarpeellisen että sain pyörän ajoon.

Juhannus 2013
Nyt on mittarissa 113175 kilometriä ja koneessa on tuoretta:

- öljyt
- suodatin
- nokka-akseli
- nostinkupit
- öljypumppu (käytetty, aika kuluneen oloinen)
- oikean puolen männänrenkaat

Pitäisi pian laittaa myös:

- tulpat (vaihdettu 2013.06.11)
- peräöljyt (vaihdettu 2013.06.11 Neste MP Hypoidi 80W90 GL5 tjsp + Molykote A)
- vaihteistoöljyt (vaihdettu 2013.06.11 Redline vaihteistoöljy GL4)


- selvittää miksi pyörä ampuu putkissa pienellä kaasulla (säädetty 2013.06.10)
- pestä ilmanputsarit

- tarkistaa jarrupalat
- vaihtaa vasen etustefa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti